رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: فردا کمترین و بیشترین دمای استان ۲۰ درجه و ۳۹ درجه است.

دمای قم فردا به ۳۹ درجه می‌رسد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا قاضی، با اشاره به آب و هوای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در قم غربی و با سرعتی بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت است.
 
وی ادامه داد: فردا آب و هوای استان قم صاف گاهی همراه با وزش باد است، فردا جهت وزش باد در استان شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت است.
 
رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: امروز کمترین و بیشترین دمای استان ۲۲ درجه و ۴۰ درجه است، اما فردا حداقل و حداکثر دمای استان قم به ۲۰ درجه و ۳۹ درجه می‌رسد.
 
قاضی با اشاره به وضعیت وزش باد در استان قم اظهار کرد: آب و هوای استان در روز دوشنبه صاف گاهی همراه با وزش باد است، در آن روز جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت است.
 
وی ادامه داد: برای روز دوشنبه کمترین و بیشترین دما در استان قم ۲۱ درجه و ۴۱ درجه پیش بینی می‌شود.
 
رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین نقطه استان منطقه دستجرد با ۲۰ درجه و گرم‌ترین نقطه استان قم هم منطقه جمکران با ۴۶ درجه بود.
 
قاضی با اشاره به وضعیت دمای شهر قم در ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت دماهای ۲۲ درجه و ۴۱ درجه به عنوان کمترین و بیشترین دما در شهر قم ثبت شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: دمای قم فردا به صورت موقت کاهش پیدا می‌کند، اما پس از آن دوباره دمای استان افزایش پیدا خواهد کرد، همچنین طی روزهای آتی پدیده گرد و خاک را در قم نداریم.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: دمای هوا ، هوای گرم ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار