وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات بیش از 200 شهید در راه تامین امنیت کشور تقدیم کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات امروز در مراسم تشییع پیکر پاک شهید حسن عشوری در رشت گفت : در طول چهار سال خدمت بنده شهید عشوری، اولین شهید داخل کشور است و شهیدان انصاری و پورکریمی، دو شهید مدافع حرم ما بودند.
 
وی افزود: شهید عشوری را بعد از ضربه به بیش از 120 تیم تروریستی در مصاف با این از خدا بی خبران جنایتکار از دست دادیم. 
 
وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد : امام راحل در پیامی در جریان جنگ تحمیلی فرمودند خدایا درب شهادت را به روی ملت ما نبند ، بخاطر اینکه فرمودند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و خون شهید و شهادت وقتی در رگ های ملت به جریان می افتد حیات و پویایی و شکوفایی و عزت و سربلندی به جامعه ما هدیه می کند ، این است که ما شهدامان رو همان طور که بزرگانمان گفتند از دست نداده ایم ، شهدای ما ماندگار شدند.
 
وی افزود : ما باید راه این شهدای عزیز را دنبال کنیم.
 
 حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی گفت : شهادت حسن عشوری را به محضر مولایمان ، امام عصر (ارواحنا فدا) ، مقام معظم رهبری ، مردم شهید پرور ایران اسلامی ، مردم سربلند و بزرگوار استان گیلان و مخصوصا خانواده ایشان ، مردم عزیز شهرستان رودسر تبریک و تسلیت عرض می کنم که در این شرایط فرزندی قیور و شجاع از سرزمین قهرمانان میرزاکوچک خان خون خود را در رگ های ملت ما جاری کرد
 
وزیر اطلاعات خاطر تصریح  کرد : تا زمانی که در کوچه‌های شهر ما گلبرگ سرخ لاله ها بوی شهادت می‌دهد ،مردم ما روی اسارت را نخواهند دید و همواره عزیز و سربلند خواهند بود.
 
مراسم تشییع پیکر پاک حسن عشوری نخستین شهید وزارت اطلاعات در عملیات های تروریستی امروز با حضور پر شور قشرهای مختلف مردم انقلابی و مسئولان گیلان در رشت برگزار شد.
 
پیکر مطهر این شهید ساعت 15عصر امروز در زادگاهش روستای ماچیان شهرستان رودسر تشییع و در بقعه امامزادگان این روستا به خاک سپرده  می شود.
 
 
انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.