جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از کشف ۴۰ کیلو گرم تریاک از بار جاسازی شده در محموله کاشی و ۱۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز در مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،قاضی مهدی خدابخشی گفت: در پی رصد اطلاعاتی نیروهای عملیات ویژه پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی اخباری به دست آمد که نشان میداد فردی قصد دارد یک محموله تریاک را به وسیله یک تریلی از کرمان به مقصد تهران جابجا کند، اما اول در مشهد توقف و بار کاشی اش را باید تحویل صاحبش بدهد.

وی افزود: ماموران با به دست آمدن این اطلاعات وارد عمل شدند پس از رد زنی‌های میدانی عصر امروز خودروی تریلی هوو آبی رنگ را در محور باغچه شناسایی و متوقف کردند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: ماموران در این عملیات پس از بازرسی خودروی تریلی موفق به کشف ۱۷ شیشه نوشابه خانواده حاوی ۴۰ کیلوگرم تریاک شدند و راننده ۴۵ ساله آن را دستگیر کردند.

قاضی مهدی خدابخشی همچنین از کشف ۱۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز در مشهد خبر دادافزود:در پی رصد اطلاعاتی ضابطین قضایی در سپاه ناحیه حر مشهد دو متهم سابقه دار که از تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی هستند را در یکی از مناطق تحت پوشش خود شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از به دست آمدن این اطلاعات وارد عمل شده و مخفیگاه این افراد را تحت نظر گرفتند.
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: ماموران پس از اخذ مجوز ورود وارد مخفیگاه دو متهم شدند و ضمن دستگیر کردن این افراد ۱۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز را کشف کردند.

انتهای پیام//م. ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.