شهردار شیراز از افتتاح فاز نخست پارک یک هزار هکتاری دراک به مناسبت عید فطر امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا پاک فطرت شهردار شیراز از افتتاح فاز نخست پارک یک هزار هکتاری دراک به مناسبت عید فطر امسال خبر داد و گفت: در مرحله اول و در فاز نخست، 580 هکتار از این بوستان افتتاح و در فازهای 2 و 3 مساحت آن به یکهزار هکتار می‌رسد.

پاک فطرت با بیان اینکه عملیات اجرایی این بوستان از پنج سال پیش پی‌ریزی شد، افزود: بسته‌های متنوع سرمایه‌گذاری جهت ارائه به سرمایه‌گذار در این بوستان در نظر گرفته شده است که پس از بهره‌برداری از فاز یک در معرض دید سرمایه گذاران قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بسته‌های سرمایه‌گذاری این مجموعه شامل تله کابین، رستوران، شهربازی و آب درمانی واست که نخستین بسته آن به اعتبار 70 میلیارد تومان و برای راه‌اندازی تله کابین آماده ارائه است.

پاک فطرت با بیان اینکه این بوستان در آینده‌ای نزدیک به مرکز توریستی کامل تبدیل می‌شود، اظهار کرد: این بوستان دارای امکانات کامل برای استفاده شهروندان در تابستان و زمستان است که مزیت‌های کم نظیری از جمله کوه نوردی، گیاهان دارویی، راه‌های پیاده‌روی و پیست دوچرخه‌سواری دارد که به دلیل نوع اقلیم خاص شیراز می‌تواند جذابیت خوبی برای شهروندان و گردشگران داشته باشد.

وی احداث دو هتل سنتی و کوهستانی و باغ پرندگان را در توسعه این پارک برشمرد .

شهردار شیراز تصریح کرد: در این بوستان با الگوپذیری از باغات قصردشت، مجموعه ای از باغات میوه لحاظ شده است که مساحت این باغ ها به 100 هکتار می‌رسد و علاوه بر آن مزرعه گل‌های پیازی و زمین‌های ورزشی از دیگر امکانات در نظر گرفته برای توسعه شده این پارک است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نسرین محمدودی
۱۸:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
این بوستان خیلی عالی
کلی هم امکانات داره
واقعا دستشان درد نکند
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۱:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
صلوات به این همه همت اینا.
آخرین اخبار