رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه از اینکه مالیات بر ارزش افزوده در استانی کمتر توسعه یافته مانند کرمانشاه با استان‌هایی مانند یزد و اصفهان برابر است، انتقاد کرد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه در نشست بررسی بازنگری قانون مالیات بر ارزش افزوده که امروز (27 خرداد) برگزار شد، با اشاره به مشکلاتی که قانون مالیات بر ارزش افزوده در کشور ایجاد کرده، گفت: این حق کرمانشاه نیست که با مشکلاتی که از گذشته تا به امروز داشته به اندازه یزد، اصفهان و ... مالیات بر ارزش افزوده 9 درصدی پرداخت کند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه خواستار اصلاح این روند شد و گفت: باید اصلاحی روی این قانون صورت گیرد که شرایط برای استان‌های کمتر برخوردار مانند کرمانشاه تسهیل شود.

در ادامه غفار محمدی دبیر اتاق تعاون استان کرمانشاه نیز قانون مالیات بر ارزش افزوده را مانعی برای تولید و اشتغال در کشور دانست.

وی خاطرنشان کرد: هرآنچه که اصلاح مورد نیاز است باید تا قبل از تصویب قانون جدید مطرح و پیشنهاد شود، زیرا اگر قانون جدید تصویب شود دیگر داد و بیداد فایده ندارد و برای چندین سال قابل اجرا خواهد بود.

انتهای پیام/ز



 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.