چابهار؛

رقابت های بین المللی کشتی جام یادگار امام در چابهار برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام با حضور 10 کشور خارجی در چابهار برگزار می شود.

حسین ثوری در نشست خبری گفت: کشورهایی که در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کردند شامل جمهوری آذربایجان، روسیه، قرقیزستان، ارمنستان، اوکراین، گرجستان، مغولستان، مجارستان، بلاروس و ایتالیا و چهار تیم از داخل کشور هستند.
 
وی تصریح کرد: رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام از ششم تا هفتم تیر امسال در منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار اسپانسری این رقابت ها را برعهده دارد و سالن استاندارد بسیار مجهزی در این منطقه برای برگزاری این رقابت ها ساخته شده است.
 
ثوری گفت: تلاش شده سه تا چهار کشتی گیر استان در تیم های ایرانی شرکت کننده در این رقابت ها حضور داشته باشند و تیم ملی الف کشور به نام منطقه آزاد چابهار در این رقابت ها حضور می یابد.
 
وی بیان کرد: برگزاری این رقابت ها به طور قطع نقش مهمی در معرفی ظرفیت های ورزشی سیستان و بلوچستان دارد.
 
ثوری گفت: ورزش استان در مجموع به چند بخش تقسیم می‌شود، ورزش‌های انجمنی و سبکی و ورزش‌‌های المپیکی که سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت از ورزش‌های المپیکی است، زیرا ‌اعتبارات کفاف حمایت از تمامی رشته‌های ورزشی را به وزارت  نمی‌‌دهد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار