سرمربی تیم تراکتورسازی امیدوار است مدافع تیمش از تصمیمش مبنی بر جدایی از تیم تراکتورسازی منصرف شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛تیم تراکتورسازی روز گذشته اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کرد.


مهمترین نکته تمرین روز گذشته را می‌توان به حضور محمد ابراهیمی اشاره کرد. وی در صفحه اینستاگرام خود با هواداران تیم تراکتورسازی خداحافظی کرده بود و پیش بینی می‌شد از این تیم جدا شود.


اما گل‌محمدی پیش از شروع تمرینات تیم تراکتورسازی عنوان کرده بود که با ابراهیمی صحبت کرده و وی در تمرینات تیم حضور خواهد یافت.


حالا سرمربی تیم تراکتورسازی به دنبال متقاعد کردن خالد شفیعی برای ماندن در تیم تراکتورسازی است. مدافع تراکتورسازی که قصد دارد فوتبالش را در لیگ کره جنوبی ادامه دهد، امروز با گل محمدی گفت‌و‌گو خواهد داشت.


گل‌محمدی اگر بتواند وی را مجاب به ماندن در تیم تراکتورسازی کند در سومین ماموریتش با علی دایی صحبت خواهد کرد تا محمدرضا اخباری را به تیم تراکتورسازی بازگرداند.

تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل محرومیت از سوی فیفا از دو پنجره فصل نقل و انتقالات محروم بوده و تا نیم فصل نمی‌تواند بازیکن جدیدی را جذب کند.


اولویت اول مربیان تیم تراکتورسازی تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی خود است.


با این وجود ادینهو، جاسم کرار و سعید آقایی از تیم تراکتورسازی جدا شده و اخباری نیز به دلیل اتمام سربازی اش به تیم سایپا بازگشته است.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.