عضو جامعه مدرسین گفت: فرمان "آتش به اختیار" همه دستگاه‌های فرهنگی و عرصه‌های مدیریتی کشور را در بر می‌گیرد.

آِیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ارتباط با فرمام مقام معظم رهبری مبنی بر "آتش به اختیار" اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری کاملا روشن و واضح است و ایشان خطاب به هسته‌های فرهنگی و علمی فرمان داده‌اند که اگر اختلالی در مدیریت بخش‌های مرکزی آن وجود دارد باید مرتفع شود.

آتش به اختیار بر پایه عقلانیت انقلابی

وی افزود: رهبر انقلاب در جایی فرموده‌اند که شما در دوران جنگ نرم قرار دارید و از مردم خواسته‌اند که مطالبات آرمانی و ارزشی خود را توأم با واقع‌بینی در پیش بگیرند لذا از مجموع بیانات بسیار مهم رهبری درمی‌یابیم که "آ‌تش به اختیار" بر پایه عقلانیت انقلابی استوار است.

کعبی بیان داشت: تشخیص دقیق وظیفه و اقدام و عمل در چارچوب قانون است. در منظومه رهبری جز قانون جایی نیست و ایشان فعال بودن، مسئولیت‌پذیری، داشتن ایده و ابتکار و خلاقیت را در رفع خلأهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مهم و دخیل می‌دانند.

آتش به اختیار غلبه گفتمان انقلاب در همه عرصه ها

عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: اگر نهادهای عمومی کشور دچار اختلال شوند نیروهای مومن و انقلابی در قالب موسسات و سازمان‌های مردم نهاد و در قالب چارچوب تشخیص درست وظیفه و برخورداری از قابلیت‌های علمی و فرهنگی می‌توانند اقدام کنند و هدف از آ‌تش به اختیار غلبه گفتمان انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها است.

وی ادامه داد: فرمان "آتش به اختیار" تنها محدود به دستگاه‌های فرهنگی نبوده و همه عرصه‌های مدیریتی کشور را در برمی‌گیرد.

عضو جامعه مدرسین در پایان خاطرنشان کرد: در چارچوب عقلانیت انقلابی و دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی و در محدوده قانون و بدون ایجاد هرج و مرج باید اقداماتی در این زمینه صورت پذیرد. بدیهی است که این اقدامات باید در شناسایی کاستی‌ها، داشتن ایده‌ برای رفع خلأها و به کار بندی اقداماتی که نواقص را برطرف می‌کنند و بر قدرت گفتمان انقلاب اسلامی می‌افزاید.

 

 فرمان آتش به اختیار برای عرصه مدیریتی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار