کارشناس والیبال:

دست والیبال ایران برای حریفان رو شده است/ کادر فنی رودروایسی را کنار بگذارد

کارخانه درباره باخت های اخیر تیم ملی والیبال گفت: دست والیبال ایران برای حریفان رو شده است به همین دلیل همه تیم هایی که با آن ها روبرو شدیم از ما بالاتر بودند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مصطفی کارخانه مربی والیبال در گفت و گو با رادیو جوان درباره وضعیت تیم ملی والیبال در لیگ جهانی اظهار داشت: ما در سطح یک لیگ جهانی بازی می کنیم که تیم ها و بازیکنان فوق العاده ای در آن حضور دارند. همه تیم ها آماده و هدفمند هستند و جوان گرایی کرده اند. جوان گرایی که در این تیم ها صورت گرفته نه تنها آن ها را تضعیف نکرده بلکه خون تازه ای به بدنه تیم ها تزریق کرده است.

وی افزود: معتقدم بازیکنان ما کم کاری نکرده اند. اما هم از نظر جسمانی و هم از نظر ذهنی به آمادگی 100 درصد نرسیده ایم به همین دلیل در شروع مشکل داریم. تمرینات تیم دیر آغاز شد و این موضوع باعث شد ملی پوشان با شیب تندتری حرکت کنند که همین شیب تند میزان آسیب دیدگی ها را بالا برد.

کارخانه ادامه داد: دست والیبال ما برای حریفان رو شده است به همین دلیل با هر تیمی که روبرو شدیم از ما بالاتر بود. باید بپذیریم والیبال ایران در حال افت است و به زمان و فرصت نیاز دارد.

کارشناس والیبال تصریح کرد: شرایطی به وجود آمده است که برخی بازیکنان چه خوب بازی کنند و چه بد بازی کنند با خیال راحت و آرامش در زمین حضور دارند. نباید از تغییر ترسید. بازیکنان خوبی در رده جوانان و امید وجود دارند که می توانند به بدنه تیم ملی تزریق شوند. بهتر است کادر فنی رودروایسی در سیستم کاری را کنار بگذارد و به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف باشد.

مربی والیبال خاطر نشان کرد: برای رسیدن به موفقیت هم بازیکن و هم کادر فنی وظایفی دارند. اما در مواقعی کادر فنی در تعویض ها تعلل می کند. لازم است ترمز حریف در جایی کشیده شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار