سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: همیشه با کی روش تعامل مثبت و سازنده ای داشتم و برای سرمربی گری تیم امید هم از تجارب وی استفاده می کنم.

امیرحسین پیروانی در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم امید ایران بیان کرد: پس از صحبت هایی که با مسئولان کمیته فنی و جوانان فدراسیون فوتبال انجام دادم و با تائید کارلوس کی روش و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، قرار شد هدایت تیم امید ایران را بر عهده بگیرم.

وی ادامه داد: با توجه به فرصت کوتاهی که تا زمان آغاز رقابت های زیر 23 سال آسیا باقی مانده باید به سرعت کار خود را برای آماده سازی تیم امید آغاز کنیم. برهمین اساس مرحله نخست اردوی تیم ما از 6 تا 10 تیر در تهران برگزار می شود و از 15 تیر هم در اردوی نهایی شرکت می کنیم. این اردو تا زمان آغاز مسابقات مقدماتی گروه اول زیر 23 سال آسیا ادامه دارد.

پیروانی درمورد تعامل با کارلوس کی روش اظهار داشت: همیشه با کی روش تعامل مثبت و سازنده ای داشتم و از این امر رضایت کامل  دارم. از تجارب وی برای سرمربی گری تیم امید هم استفاده می کنم.

وی درمورد اینکه آیا از همان کادرفنی تیم جوانان در تیم امید بهره می برد یا خیر، گفت: این موضوع پس از مشورت با کی روش و در نهایت تا فردا (دوشنبه) مشخص می شود. احتمال اینکه کادرفنی تیم جوانان با 2 تغییر به تیم امید بیایند، وجود دارد. البته حضور یک مربی بدنساز خارجی در تیم امید قطعی است.

سرمربی جدید تیم امید ایران درباره حریفان این تیم در مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا اظهار داشت: سریلانکا از حضور در این رقابت ها انصراف داد و تیم ایران تنها به مصاف قرقیزستان و عمان می رود. عمان جزء تیم های مطرح عربی است که همواره در فوتبال پایه خوب و باثبات عمل کرده است. از قرقیزستان هم به عنوان میزبان مسابقات نمی توانیم بی تفاوت بگذریم. ایران در بازی های آسیایی 2014 اینچئون مقابل این تیم به تساوی رسید و به هیچ وجه نباید قرقیزستان را دست کم بگیریم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار