رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه،زمان راهپیمایی روز قدس را از ساعت ۱۱ روز جمعه و از مسیر مسجد معتضدی واقع در میدان انقلاب تا مسجد جامع کرمانشاه اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه عباس سروری روز قدس را  یادگار مهم و اثرگذار بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت:  امروز در نقاط زیادی در خارج از مرز های کشور نیز راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود.

وی در خصوص مسیر راهپیمایی روز قدس کرمانشاه گفت: امسال تنها در یک مسیر راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود و مردم کرمانشاه از مسیر مسجد معتضدی واقع در میدان انقلاب(شهرداری سابق) تا مسجد جامع کرمانشاه به راهپیمایی خواهند پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، زمان برگزاری راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه را روز جمعه ۲ تیر مصادف با ۲۸ رمضان و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ساعت ۱۱ اعلام کرد و افزود: در پایان راهپیمایی مردم شریف کرمانشاه در میعادگاه نماز جمعه نیز حضور پیدا کرده و به اقامه نماز دشمن شکن جمعه خواهند پرداخت.

وی بار دیگر به اهداف راهپیمایی این روز تاریخی پرداخت و تصریح کرد:  زنده نگهداشتن روز جهانی قدس به عنوان نماد اتحاد مسلمانان، توجه به مسئله فلسطین و ضرورت حمایت از آن و تبیین چرایی نامگذاری روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره) از جمله این اهداف است.

سروری از برگزاری راهپیمایی روز قدس در تمامی شهرستان‌های استان و همزمان با سراسر کشور خبر داد و خواستار حضور پرشور مردم در این راهپیمایی دشمن شکن شد.

 انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.