کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از صدور ۱۱ هزار گواهینامه آموزش حفظ برای شرکت کنندگان در آزمون طرح ملی حفظ قرآن کریم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید امیر عباس جلالی با بیان اینکه این آزمون در سال 95 برگزار شد، گفت: آزمون طرح ملی حفظ قرآن کریم برای پنجمین سال متوالی در بهمن ماه پارسال با حضور 11 هزار نفر از حافظان زن و مرد در مقاطع سنی پیش دبستانی تا بزرگسال برگزار شد که شرکت کنندگان در این دوره به عنوان حافظ قرآن کریم شناخته شدند.


جلالی افزود: این طرح در رشته های حفظ یک جزء، دو جزء، سه جزء و پنج جزء، 10، 15 و 20 جزء، حفظ کل و موضوعی برگزار شد که حتی حافظانی که قادر به حفظ یک جزء قرآن کریم شدند، این گواهینامه آموزشی را دریافت می کنند.


وی با اشاره به اینکه 70 درصد از شرکت کنندگان در این آزمون خانم ها بودند، ادامه داد: تمامی شرکت کنندگانی که در شهر شیراز در این آزمون شرکت کرده اند می توانند با مراجعه به آستان مقدس امامزاده سیدحسین(ع) واقع در پل علی بن حمزه(ع) گواهینامه خود را دریافت کنند.


جلالی بیان کرد: همچنین شرکت کنندگان شهرستانی که در این آزمون حضور داشتند می توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان خود مراجعه کنند و گواهینامه های خود را دریافت کنند.


کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس تصریح کرد: مرجع صادر کننده گواهینامه شرکت کنندگان در این آزمون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس می باشد که مورد تأیید سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.