وزارت ورزش و جوانان هنوز وضعیت هیئت مدیره باشگاه استقلال را مشخص نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به اینکه قرار است وزارت ورزش و جوانان تا پایان خرداد ماه جاری وضعیت تغییرات در 2 هیئت مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس را نهایی کند در همین راستا باید به برخی نکات بپردازیم که به نظر از دید راس وزارت ورزش و جوانان جا مانده است.

در ابتدا اینکه حضور افراد بازنشسته در راس مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از نکاتی است که وزیر ورزش و جوانان باید در این مساله دقت عمل بیشتری داشته باشد چرا که چنین بحثی نیز سال گذشته مطرح بود و مدیر عامل سابق استقلال به دلیل بازنشستگی کنار رفت.اما در حال حاضر مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بازنشسته هستند و راس وزارت ورزش و جوانان نیز به این موضوع ورود نکرده است .

همچنین از دیگر موضوعات مهم این است که با انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره باید مدیران عامل جدید مشخص شود اما در حال حاضر بدون انجام تغییرات و ترمیم هیئت مدیره مدیریت هر دو باشگاه حرف از ماندن می زنند.

نکته قابل توجه دیگر این است که در حال حاضر و طبق اعلام افتخاری ،وی وضعیت قرارداد های بازیکنان استقلال را با شخص وزیر ورزش و جوانان پیگیری می کند . آیا واقعا درست است که وزیر ورزش و جوانان میان این‌همه کارها و مسائل کلان، مبلغ قرارداد بازیکنان را چک کند؟

آیا سلطانی‌فر اصلاً به این کار می‌رسد.آیا او از قرارداد داریوش شجاعیان (یک میلیارد و پانصد میلیون تومان و نهصد میلیون تومان برای قرارداد خودش با استقلال اطلاع دارد؟

طبق گفته برخی مدیران باید قرارداد های بازیکنان جدید با تایید اعضای هیئت مدیره باشد اما در حال حاضر این اتفاق رخ نداده و در آینده چه فردی می خواهد زیر بار چنین قرارداد هایی برود خدا می داند.

رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره این موضوعات به خبرنگار ما گفت:در گذشته نیز از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردیم که هر چه زودتر اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل جدید را انتخاب کند اما مدام در این انتخاب ها وقفه می افتاد و اصلا معلوم نیست چه افرادی به وزیر ورزش و جوانان مشاوره می دهند ؟

وی ادامه داد:آقای داورزنی باید بداند اینجا با والیبال فرق دارد و حتی باید بگویم ایشان از وقتی دو شغله شدند والبیال ما نیز سقوط کرده است .

رجبی بیان کرد:به نظر من اصلا نحوه یارگیری تا به اینجا درست نبوده چرا که یک کمیته فنی بر این مساله نظارت نداشته است و قرارداد های نجومی نیز یک دیگر مساله است .طوری منصوریان و افتخاری همدیگر را تایید می کنند که انگار دیگران هیچ کاره هستند و برای خودشان می برند و می دوزند .معتقدم تمام کار ها باید زیر نظر هیت مدیره باشد و این هیئت مدیره است که مدیر عامل جدید را مشخص و معرفی می کند اما در حال این موضوع در استقلال دیده نمی شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد :متاسفانه لابی ها ورزش ما را نا بود می کند و اگر قرار است واقعا بازنشسته ها در راس نباشند پس بهتر است این مساله همانند سال های گذشته که رسیدگی شده امسال نیز در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد.نکته جالب تر اینکه منصوریان اعلام می کند تمرینات از امروز شروع می شود اما با کدام مربیان؟مربیانی که به جز منصوریان هیچ کدامشان با استقلال قرارداد ندارند و قرار است در تمرین امروز شرکت کنند.

 رجبی در ادامه افزود: فردی همانند زمانی در هیئت مدیره که واقعا در صحبت هایش بوی صداقت می آید اما همیشه وی را مورد هجمه قرار می دهند و حرف هایی در مورد وی بیان می کنند که غیر معقول است و واقعا با این روند چه اتفاقی میخواهد در باشگاه استقلال بیفتد. زمانی که یک کارگر در مورد کارفرمای خود صحبت می کند. در هیچ کجای دنیا چنین نیست. ما بارها در هیئت مدیره پرسپولیس نیز نظاره گر بودیم که اعضای هیئت مدیره بر علیه کادر فنی و بازیکنان صحبت می کنند و اصلا کادر فنی و بازیکنان جوابگو نیستند و احترام را حفظ می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار