اردبیل؛

فعالیت 10 پایگاه فرهنگی، ورزشی و تربیتی در شهرستان نیر

فرماندار شهرستان نیر گفت:10 پایگاه فرهنگی، ورزشی و تربیتی در راستای اجرای طرح اوقات فراغت دانش آموزان فعال خواهدشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی احمدی افزود: در راستای بهبود اوقات فراغت دانش آموزان 10 پایگاه فرهنگی، ورزشی و تربیتی به همراه کلاس های هنری، دینی، تربیتی و آموزشی در تابستان امسال دایر خواهد شد.

وی از صدور مجوز رشته جدید برای هنرستان دخترانه خبر داد و گفت: مجوز رشته جدید طراحی دوخت امسال برای هنرستان دخترانه نیر گرفته شده است.

وی به آغاز فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان نیز اشاره کرد و بیان کرد: 8 مدرسه درقالب 60 کلاس با تجهیزات آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان تابستانی بخصوص فرهنگیان است.

درادامه این جلسه امام جمعه نیر هم با اشاره به این مطلب که آموزش و پرورش اصل قرآنی است گفت: یک از مهمترین رسالت های پیغمبران بحث آموزش و پرورش است .

حجت الاسلام میکائیل مقدسی با انتقاد از وضعیت سرپرستی آموزش و پرورش نیر گفت: متاسفانه مدتی است که مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر به صورت سرپرستی اداره می شود که باید این مسئله هرچه زودتر از سوی مسئولان ذیربط حل شود.

وی به اجرای طرح اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: مسئولان ذیربط این برنامه باید از موازی کاری دوری کرده و با همکاری هم به اجرای هرچه صحیح تر طرح اوقات فراغت کمک کنند.

وی خواستار ایجاد کانکس راهنمای مسافرین در مبادی ورودی شهر نیر شد.

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.