رئیس اداره آموزش و پرورش سلسه ازآموزش ۳۰۰ دانش‌آموز الشتری در حوزه نانو خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرج‌الهی رئیس اداره آموزش و پرورش سلسه با اشاره به آموزش بیش از ۳۰۰ نفر در دوره‌های مختلف ترویج دانش نوین نانوتکنولوژی در این شهرستان گفت: در رابطه با توسعه و ترویج نانوتکنولوژی، تاکنون بیش از سه سمینار مختلف در یک‌سال گذشته با حضور دانش‌آموزان و معلمان شهرستان سلسله برگزار شده است.

وی افزود: در هر سمینار، دانش‌آموزان از سطوح و رشته‌های مختلف تحصیلی را دعوت شده تا با تعاریف پایه‌ای و حداقل‌های کاربرد این فناوری در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف آشنا و نیز برای حضور در کلاس‌های آموزشی و آمادگی برای المپیاد سال آینده، آماده شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش سلسله گفت: کسب رتبه اول هفتمین دوره المپیاد نانو در لرستان با توجه به مدت‌زمان اندک برگزاری دوره‌های آموزشی نانو، از جمله موفقیت‌های قابل تحسین دانش‌آموزان الشتری است.

این مسئول افزود: توسعه، آموزش و کاربردی‌تر کردن کلاس‌های آموزشی نانو از جمله برنامه‌های آتی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهرستان محسوب می‌شود.

وی گفت: در راستای معرفی هرچه بیشتر و گسترش فناوری نانو در الشتر، برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته که انتظار می‌رود با توجه به موفقیت‌های کسب شده، استقبال دانش‌آموزان از کلاس‌های آموزشی و آمادگی آنان برای حضور در المپیاد‌های مختلف بیشتر شود.

فرج‌الهی افزود: در این دوره از المپیاد نانو در لرستان، راضیه ساکی، رتبه اول استان، مجتبی مؤمنی، رتبه دوم استان، عرفان یوسفوند، رتبه چهارم استان، سید حسین علیان، رتبه ششم استان، محمدحسین ملکی‌صادقی، رتبه هفتم لرستان را از آن خود ساختند.

انتهای پیام/م

۳۰۰ دانش‌آموز الشتری در حوزه نانو آموزش دیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.