کمیته ویژه نظارت بر عملکرد مجتمع های بین راهی سطح خراسان رضوی که از سوی ستاد خدمات سفر کشور ابلاغ شده بود با برگزاری نخستین جلسه رسما آغاز به کار کرد.

آغاز به کار کمیته ویژه نظارت بر علمکرد مجتمع های بین راهی در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمد حسن واحدی با معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در این جلسه گفت: یکی از ملاک هایی که مبین سلامت زائر و گردشگر است تطبیق خدمات مجتمع های بین راهی و سایر تاسیسات مرتبط با استانداردهای لازم است.

وی خدمات مجمتع های بین راهی را مشمول بر نمازخانه، سرویس های بهداشتی، پارکینگ، پمپ بنزین برشمرد و سرمایه گذاری برای ارتقاء خدمات این مجمتع ها در سطح استان زائر پذیر خراسان رضوی را لازم و ضروری دانست.

معاون استاندار خطاب به تمامی دستگاه های عضو این کمیته؛ معرفی نماینده ثابت برای شرکت در جلسات و عهده دار شدن نقش نظارتی را خواستار شد.

واحدی اطلاع رسانی سیاست ها و دستور العمل کمیته ویژه نظارت از طریق رسانه و ارباب جراید را مورد تاکید قرار داد و افزود: آگاهی ذینفعان به ویژه بخش خصوصی از محتوای دستورالعمل بسیار راهگشا و حائز اهمیت است.

وی گفت: تمام اعضای کمیته ویژه نظارت باید نقش و مسئولیت خود را به لحاظ کمی و کیفی نسبت به وضع موجود مجتمع های بین راهی ترسیم کنند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی افزود: تلاش داریم از محل اعتبار تسهیلات کمک های فنی و اعتباری، سهمیه مجتمع های بین راهی استان را منظور نماییم.


واحدی بازدیدهای مستمر از وضعیت نگهداری و بهره برداری مساجد، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی موجود در واحدهای خدماتی سطح شبکه راه های خراسان رضوی به ویژه نقاط گردشگری استان را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار