کاپیتان تیم فوتبال کارگری نیشکر امیرکبیرخوزستان گفت: رویارو نشدن با تیم رژیم صهیونیستی باعث خوشحالی شد که توانستیم با کار خود آرمان های انقلاب اسلامی را زنده نگه داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رحیم حرگانی مطلق ، کاپیتان تیم کارگری نیشکر امیرکبیر خوزستان اظهار کرد: اگر در مرحله نیمه نهایی به تیم رژیم صهیونیستی نمی خوردیم بدون شک با مدال طلا به خاک ایران بر می گشتیم.

کاپیتان تیم کارگری نیشکر امیرکبیر خوزستان به سطح بالای این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: اتحاد خوبی بین بچه های تیم برخوردار بود و هم قسم شده بودیم که با دست پر به خانه برگردیم اما با اتفاقی که رخ داد شرمنده مردم شدیم.

وی با اشاره به این که هدفمان قهرمانی در این دوره از رقابت ها بود اما شاید خواست خدا بود که از این طریق دل مردم خوزستان را شاد کنیم افزود : امیدوارم مردم خوزستان در کنار دیگر اقشار جامعه بخصوص ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس حضور پر شوری داشته باشند.

در ادامه حسین مومن زاده مهاجم تیم فوتبال کارگری نیشکر امیرکبیر گفت: عدم حضور ما در مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس به نوعی حمایت از مردم مظلوم فلسطین بود خیلی خوشحالم که توانستیم با حرکت خود همه مردم ایران را خوشحال کنیم.

مومن زاده افزود: هر چند قهرمانی این دوره از مسابقات را از دست دادیم اما نا امید نیستیم و تلاش می کنیم تا در میادین دیگر افتخار آفرینی کنیم. همین که به خانه بر می گردیم و استقبال مردم را می بینیم نشان می دهد که ملت ایران کار ما را تحسین کرده اند.

وی عنوان کرد: از تمامی مسولان تیم نیشکر امیرکبیر که از ابتدا تا انتها پشتیبان ما بودند بسیار تشکر می کنم.

در ادامه فرود براتی سرپرست تیم کارگری نیشکر امیرکبیر خوزستان عنوان داشت: بعد از سه ماه تمرین شبانه روز یک تیم پر قدرت عازم مسابقات کردیم و در بازی های گروهی بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشتیم اما در مرحله نیمه نهایی قرعه ما به رژیم صهیونیستی خورد و از ادامه حضور انصراف دادیم.

وی عنوان کرد: جامعه ما دارای یک سری ارزش ها و اعتقادات است که مردم ما به آن پایبند هستند لذا به پاس خون شهدا و احترام مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم اشغالگر قدس ظاهر نشدیم تا در آستانه روز قدس یک هدیه به مردم داده باشیم.

براتی با اشاره به این که فوتبال هیچ گاه قابل پیش بینی نیست اما قطع به یقین ما قهرمان این دوره از مسابقات بودیم افزود: امروز ناراحت نیستیم چرا که می دانیم قهرمانی یک مدال زودگذر است ولی آرمان ها و ارزش ها همیشه ماندگار هستند.

تیم کارگری کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در گروه c مسابقات المپیاد کارگری جهان با تیم های فرانسه و مکزیک هم گروه بود که پس از پیروزی مقابل هر دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و باید به مصاف تیم رژیم اشغالگر قدس می رفت که مقابل این تیم ظاهر نشد و در بین 13 تیم به مقام چهارم دست یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.