مديركل ارزيابي عملكرد و پاسخ گويي به شكايات گفت:مدارس درهنگام ثبت نام دانش اموزان حق دریافت هیچ گونه وجه راندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ميرشاه ولد افزود: برای جلوگيري از تراكم بيش از حد در برخي مدارس و استفاده از ظرفيت ديگرمدارس، آموزش وپرورش محدوديت ها وشرايطي را براي ثبت نام مشخص كرده است.
وی خاطرنشان کرد:محدوده جغرافيايي محل سكونت از جمله شرايطي است كه در فرآيند ثبت نام دانش آموزان لحاظ مي شود و همچنین اين محدوديت شامل مدارس غيردولتي و مدارس خاص دولتي از جمله تيزهوشان و نمونه دولتي نمي شود.
این مقام مسئول با اشاره به كاهش ميزان شكايات از نحوه ثبت نام، اظهاركرد: اولياي دانش آموزان جهت ارائه هرگونه شكايت از فرآيند ثبت نام‌ مي‌توانند به سامانه پاسخ گويي به شكايات در پايگاه جامع اطلاع رساني وزارت آموزش وپرورش، مراجعه و درخواست خود را ثبت كنند و يا به صورت حضوري در ادارات آموزش وپرورش موضوع را پي‌گيري كنند.
ميرشاه ولد گفت: در مدارس دولتي چيزي به نام شهريه نداريم و مديران حق دريافت وجه در زمان ثبت نام را ندارند .
وی افزود: مشاركت مالي اوليا كاملاً اختياري است و در طول سال تحصيلي صورت مي گيرد، البته مدارس غيردولتي و هم چنين مدارس خاص دولتي از جمله، تيزهوشان، نمونه دولتي و شاهد از اين قاعده مستثني هستند و براساس دستورالعمل خاص خود اقدام مي‌كنند.
مديركل ارزيابي عملكرد و پاسخ گويي به شكايات در پایان تصريح كرد: دريافت شهريه در مدارس غيردولتي نيز براساس الگوي ارائه شده توسط شوراي نظارت بر مدارس غيردولتي، انجام مي شود.

 

 

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.