فرمانده نیروی انتظامی داراب از کشف ۹۵ کیلوگرم تریاک با انجام دو عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج رستمی فرمانده نیروی انتظامی داراب اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به منظور برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، از تردد یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی با بیان اینکه مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، به محور جنت شهر به داراب اعزام و نسبت به اجرای ایست و بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری اقدام کردند، تصریح کرد: خودرو مورد نظر توسط مأموران مشاهده و دستور ایست داده شد که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرده و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند، با ر‌ها کردن خودرو و استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شدند.

 

فرمانده نیروی انتظامی داراب گفت: در بازرسی از این خودرو ۴۹ کیلوگرم تریاک کشف و تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

 

سرهنگ رستمی ادامه داد: همچنین در یک عملیات دیگر مأموران ایست و بازرسی قلاتویه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو وانت نیسان، ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار