وفاداری مستمر مردم اهل سنت ايران باعث خشم و عصبانيت دشمنان شده و آنان با طراحی عمليات تروریستی اخیر تهران به دنبال تفرقه قومی و مذهبی در ايران بودند.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مشاور استاندار كرمانشاه در امور اقوام و مذاهب گفت: وفاداری مستمر مردم اهل سنت ايران باعث خشم و عصبانيت دشمنان شده و آنان با طراحی عمليات تروریستی اخیر تهران به دنبال تفرقه قومی و مذهبی در ايران بودند.

رمضان دهنوی با اشاره به انفجارهاي اخير گروه تروريستی و تكفيری داعش در تهران، گفت: متاسفانه در اين عمليات بواسطه حضور چند نفر از مردم پاوه، چهره و روحيه ارزشمند اين مردم توسط تعدادی از كانال های خبری مخدوش شد، اما با توجه به سابقه ارزشمند مردم اهل سنت اين دیار در پاسداری از مرزهاي ايران اسلامي و مبارزه با افراد ضد انقلاب و حمايت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، بدون ترديد اين مردم همچون ستاره ای درخشان بين مردم اهل سنت ايران هستند.
 
وی افزود: همچنين مردم پاوه در 26 مرداد سال 1358 در محاصره اين شهر شهداي زيادي تقديم انقلاب كردند و در جنگ تحميلي نيز با رشادت و فداكاري براي دفاع از مرزها و كيان ايران اسلامي، شهداي بزرگي از خانواده هاي ارزشمندی از جمله حسن زاده، باباخاص، منصوری، پيران ويسه و صيفی از اين خطه تقديم به انقلاب اسلامي شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.