کرمان؛

افتتاح ۳ پروژه کشاورزی و دامپروری شهرستان بردسیر

سه پروژه بخش کشاورزی و دامپروری شهرستان بردسیر با کل سرمایه‌گذاری انجام شده ۲۰ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال که ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است در هفته جهاد کشاورزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سبک خیز مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر گفت: در هفته جهاد کشاورزی افتتاح ۳ پروژه کشاورزی و دامپروری با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال، برای ۱۵ نفر اشتغالزایی به همراه داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل یک پروژه آبیاری تحت فشار، یک واحد مرغداری گوشتی و یک کارگاه گلاب گیری بود.

وی اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی را از لازمه‌های بخش کشاورزی دانست و گفت: این پروژه در سطح ۷۰ هکتار و اعتبار کل ۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال که ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی بوده است، اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر خاطرنشان کرد: یک پروژه در بخش تولیدات دامی به بهره‌برداری رسید که این پروژه یک واحد مرغداری گوشتی است و جهت اجرای این پروژه ۱۰ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال هزینه شد و در مجموع برای ۵ نفر اشتغالزایی داشته است.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی با اقداماتی همچون توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی به دنبال افزایش بهره وری محصولات کشاورزی است، افزود: یک واحد کارگاه گلاب گیری در سطح ۳۰۰ مترمربع و با ظرفیت تولید سالانه صد تن در این هفته به بهره برداری رسید که این طرح با اعتبار کل پنج میلیارد ریال اجرا و برای ۵ نفر اشتغالزایی ایجاد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار