تبریز؛

کسب رتبه دوم دانشگاه علوم پزشکی تبریز در رتبه‌بندی سایت اسکور

مجله‌ی Advanced Pharmaceutical Bulletin دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بین 103 مجله کشور، در شاخص رتبه‌بندی Cite Score در سال 2016 مقام دوم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ هادی ولی‌زاده، سردبیر این مجله، در این خصوص گفت: شاخص رتبه‌بندی سایت اسکور امتیازی است که اسکوپوس بر اساس میزان استناد مجلات به آنان می‌دهد و مجله‌ی Advanced Pharmaceutical Bulletin حائز کسب مقام دوم کشور در این رتبه‌بندی شده است.


وی با تاکید بر اینکه میزان استناد مجله‌ی‌ Advanced Pharmaceutical Bulletin برابر با دو یک است، ادامه داد: این مجله در بین مجلات کل ایران رتبه دوم را کسب کرده است.


وی اضافه کرد: مجله‌ی Advanced Pharmaceutical Bulletin، هر ساله چهار شماره منتشر می‌کند که در هر شماره ۲۰ مقاله چاپ می‌شود و دیگر محققان از این مقالات به عنوان مستندات استفاده می‌کنند؛ از این رو هر قدر که تعداد استفاده و یا استناد مجله بیشتر باشد، تاثیرگذاری آن نیز بیشتر خواهد بود.


ولیزاده با بیان اینکه سایت اسکور جدیدا ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: این سایت از سال جاری مطرح شده و مجلات با کیفیت و ممتاز را انتخاب کرده است که مجله Advanced Pharmaceutical Bulletin نیز حائز کسب رتبه دوم از بین مجلات کشوری شده و این موضوع نیز به دلیل کیفیت بالای مقالات چاپ شده است.


وی تاکید کرد: مجله‌ی Advanced Pharmaceutical Bulletin کاملا به روز بوده و در چاپ مقالات نیز از بین ۱۰۰ مقاله قریب به ۸۰ مورد آن را تایید نکرده و صرفا حدود ۲۰ مورد مقالات که گزینش شده و بسیار باکیفیت هستند را انتخاب و چاپ می‌کند.


گفتنی است، مجله Advanced pharmaceutical bulletin دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در بین 103 مجله کشور در شاخص رتبه بندی Cite Score در سال 2016، رتبه دوم را کسب کرده است.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.