مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: برای توسعه سرمایه‌گذاری‌ها در بخش شیلات استان تعاونی‌های تولید و پرورش آبزیان در اردبیل تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی در نشست با مسئولان اداره کل شیلات استان اردبیل اظهار داشت: این نشست با هدف توسعه حضور بخش تعاون در عرصه شیلات استان در راستای افزایش اشتغالزایی و تقویت و توسعه سرمایه‌گذاری و استفاده بهینه از منابع، ظرفیت‌ها، امکانات و توانایی‌های علمی و فنی در قالب کار جمعی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر حمایت از کار جمعی و تشکیل تعاونی به منظور تقویت و توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات استان بیان کرد: فرهنگسازی در جامعه برای کار جمعی و تقویت روحیه مشارکت در بین مردم امری بسیار ضروری است و این امر در همه عرصه‌های تولیدی و اقتصادی باید انجام شود.

رحیمی گفت: از طریق تشکیل تعاونی و تجمیع سرمایه‌های خرد، می‌توان به سرمایه‌گذاری لازم برای انجام کار تولیدی دست یافت و از حمایت‌های پیش بینی شده در قانون برای تعاونی‌ها بهره برد، البته این مشارکت جمعی در بخش شیلات سبب ایجاد اتحاد و مشارکت جمعی بین افراد نیز می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: ما آمادگی داریم در راستای ایجاد اشتغال و توسعه حضور بخش تعاون در عرصه شیلات استان، همکاری لازم را با اداره کل شیلات در برگزاری همایش‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، توجیهی انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.