جایی که خاطرات کودکی ترامپ در آن شکل گرفت +تصاویر

در این گزارش خانه ای را مشاهده می‌کنید که دونالد ترامپ دوران طفولیت خود را در آن سپری کرده است.

خانه‌ای ترامپ دوران کودکی اش را درآن گذراندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری از یک خانه قدیمی در رسانه های عربی منتشر شده که آن را به خانه دوران کودکی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نسبت داده اند و گفته شده این خانه که در نیویورک قرار دارد. اکنون چیزی حدود 3500 تا 4000 دلار برای اجاره ماهیانه آن در نظر گرفته شده است.


این خانه در سال 1940 توسط پدر دونالد ترامپ ساخته شد و وی تا سن 4 سالگی را در آنجا گذراند، خانه ای با 1100 متر مربع مساحت که پنج اتاق نیز خواب دارد.


گفتنی است؛ دونالد ترامپ با سکوت خود در برابر حملات تروریستی علیه مسلمانان توجه رسانه ها را و همچنین موجی از انزجار و تنفر را به سمت خود جذب کرده است، دلیل اینکه سکوت وی تا این حد جلب توجه کرده و محسوس بوده این است که او معمولا هر حمله تروریستی به غرب را در شیپور می گذارد و فریاد می زند اما در مقابل حملات به مسلمانان حتی یک پیام که در آن نسبت به این حوادث ابراز تاسف کرده باشد در صفحه توییتر خود منتشر نمی کند، خوشحالی دونالد ترامپ از هر حمله تروریستی به مسلمانان غیر قابل انکار است زیرا هیچ واکنشی برای محکوم کردن آن نشان نمی دهد.

خانه‌ای ترامپ دوران کودکی اش را درآن گذراند 

خانه‌ای ترامپ دوران کودکی اش را درآن گذراند 

خانه‌ای ترامپ دوران کودکی اش را درآن گذراند 

خانه‌ای ترامپ دوران کودکی اش را درآن گذراند+تصاویر

خانه‌ای ترامپ دوران کودکی اش را درآن گذراند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار