جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان گفت: همان‌طور که در زمینه موشکی خواستیم و توانستیم توسعه پیدا کردیم، در زمینه کشاورزی نیز می‌توانیم و باید امنیت غذایی را برای خودمان تأمین کنیم تا در آینده به مشکل برنخوریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردارمجتبی فدا دیشب در مراسم گرامیداشت بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی اظهار کرد: موشک‌هایی که به سوریه اصابت کرد، 850 کیلومتر برد داشت و فاصله ما با رژیم صهیونیستی 920 کیلومتر بود.

وی افزود: تلاش افرادی مثل طهرانی‌مقدم در ابتدای انقلاب ما را اکنون به چنین اقتداری رسانده است که تا برد 2000 و 3000 کیلومتری مشکلی نداریم و مقام معظم رهبری نیز تأکید داشته‌اند که به موشک با برد بیش از 3000 هزار کیلومتری نیاز نداریم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان تصریح کرد: همان‌طور که در زمینه موشکی خواستیم و توانستیم توسعه پیدا کردیم، در زمینه کشاورزی نیز می‌توانیم و باید امنیت غذایی را برای خودمان تأمین کنیم تا در آینده به مشکل برنخوریم؛ ایران در گذشته قطب قند منطقه بوده است اما اکنون با مشکل مواجه است.

وی در پایان مطرح کرد: اکنون در استان با دو بحران مواجه هستیم، ابتدا بحران خشک‌سالی و دوم کم‌آبی است که به واسطه سومدیریت مدیران به وجود آمده است؛ تقسیم‌بندی در بسیاری از کشورها بر اساس حوزه آبریز صورت می‌گیرد که این مقوله در کشور ما رخ نداده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.