نیروهای رژیم اشغالگر قدس در ادامه حملات خود به منازل فلسطینیان در قدس، جوانی را به‌شهادت رساندند.

به گزارش خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نیروهای رژیم اشغالگر قدس در ادامه حملات خود به منازل فلسطینیان در قدس، جوانی را به‌شهادت رسانده و یک دانشجوی 18 ساله را نیز بازداشت کردند.


*هدف قرار دادن جوان فلسطینی در شهرک «جبع» از توابع شمالی بیت‌المقدس

صهیونیست‌ها یک جوان فلسطینی را در شمال بیت‌المقدس به‌شهادت رساندند/ ماجرای اسارتی 17 ساله در زندان‌ اشغالگران به بهانه‌ای واهی!

یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک "جبع" در شمال قدس اشغالی و درپی حمله پلیس رژیم صهیونیستی، مورد اصابت گلوله‌های اشغال گران قرار گرفت و به‌شهادت رسید.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که این جوان فلسطینی قصد انجام عملیات با سلاح سرد علیه یکی از شهروندان اسرائیلی در منطقه جبع را داشت که نیروهای پلیس به‌روی وی آتش گشودند، در حالی که همین منابع می‌گویند حمله جوان فلسطینی هیچ‌گونه تلفاتی به‌همراه نداشته است.

اما وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که این شهید، سمیر الحرباوی 23 ساله و از اهالی شهرک العیزریه در شرق قدس اشغالی است.

*یک دانشجوی 18 ساله فلسطینی بازداشت و به مرکز تحقیقات صهیونیست‌ها منتقل شد

صهیونیست‌ها یک جوان فلسطینی را در شمال بیت‌المقدس به‌شهادت رساندند/ ماجرای اسارتی 17 ساله در زندان‌ اشغالگران به بهانه‌ای واهی!

نیروهای رژیم اشغالگر قدس، یک دانشجوی فلسطینی را در شهرک "بیت امر" از شمال الخلیل، واقع در کرانه غربی قدس بازداشت کردند.
منابع محلی می گویند که صهیونیست‌ها پس از حمله به منطقه البیاضه، به خانه یکی از شهروندان فلسطینی هجوم آورده و یک دانشجوی 18 ساله بازداشت کردند.

نیروهای اشغالگر در ادامه وی را به مرکز تحقیقات «عصیون» در شمال الخلیل منتقل کردند.

*ماجرای اسارت 17 ساله یک فلسطینی در زندان‌ اشغالگران به بهانه‌ای واهی!

صهیونیست‌ها یک جوان فلسطینی را در شمال بیت‌المقدس به‌شهادت رساندند/ ماجرای اسارتی 17 ساله در زندان‌ اشغالگران به بهانه‌ای واهی!

"هانی رفیق غنام" اسیر 41 ساله فلسطینی و از اهالی شهرک «جبع» در جنوب جنین است که روز گذشته هفدهمین سالروز به‌اسارت درآمدن وی در زندان‌های رژیم صهیونیستی بود.

غنام در سال 2001 و در جریان عملیات گسترده و وحشیانه نیروهای اشغالگر به جبع، بازداشت شده و طی حکمی به 18 سال زندان محکوم شد.

این اسیر اهل جنوب جنین، طی سال‌های متمادی اسارت در بند رژیم صهیونیستی، همواره از اقدامات و شکنجه‌های دردناک از سوی مدیریت زندان‌های اسرائیلی سخن گفته است.

روند بازداشت شهروندان و به‌ویژه جوانان فلسطینی از سوی نیروهای اشغالگر صهیونیستی، از جمله اقدامات ثابت و حتی روزانه صهیونیست‌ها علیه شهروندان سرزمین فلسطین به‌شمار می رود.

بازداشت‌هایی که گاه موجب می‌شود یک جوان فلسطینی بی هیچ علتی، تمام عمر خود را در زندان‌های صهیونیست‌ها سپری کند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار