مرحله دوم رقابت های مقدماتی جام کنفدراسیون ها امشب با انجام 2 بازی در گروه نخست این رقابت ها پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،مرحله دوم رقابت های مقدماتی جام کنفدراسیون ها امشب با انجام 2 بازی در گروه نخست دهمین دوره جام کنفدراسیون ها در کشور روسیه پیگیری می شود .

در نخستین دیدار، تیم میزبان یعنی روسیه که موفق شد در نخستین دیدار خود با دو گل نیوزلند را شکست دهد رو در روی تیم ملی فوتبال پرتغال، قهرمانی جام ملت های اروپا قرار می گیردو در دومین دیدار هم تیم های ملی مکزیک و نیوزلند رو در روی یکدیگر صف آرایی می کنند.

روسیه - پرتغال / روس ها در آستانه خلق یک حماسه

شاگردان فرناندو سانتوس که در نخستین دیدار خود با مکزیک به تساوی 2 بر 2 رسیدند. به دنبال آن هستند تا با کسب پیروزی در مقابل تیم میزبان شرایط صعود را برای خود مهیا کنند . با توجه به آن که تیم ملی فوتبال روسیه با 3 امتیاز در صدر جدول قرار دارد می تواند با کسب یک برد دیگر در این رقابت ها حضورش در جمع 4 تیم برتر را قطعی کند و در نخستین حضورش در این رقابت ها یک حماسه بزرگ خلق کند. در طرف مقابل رونالدو و دیگر هم بازی هایش چاره ای جز برد ندارند. آن ها با تساوی که در بازی نخست به دست آوردند در صورتی که نتوانند امشب روسیه را از پیش رو بردارند، با توجه به بازی آسان مکزیک در مقابل نیوزلند ، کار بسیار مشکلی برای صعود به مرحله نیمه نهایی خواهند داشت .

تیم ملی فوتبال روسیه اما در نخستین بازی خود با وجود بردی که کسب کرد بازی مقتدرانه ای را به نمایش نگذاشت تا بسیاری از هواداران این تیم در خصوص عملکرد تیم ملی کشورمان در ادامه بازی ها نگران باشند . با این حال پیش بینی می شود که روس ها در این بازی با سیستم دفاعی در مقابل ستارگان پرتغال از جمله رونالدو بایستند و تنها چشم به ضد حملات داشته باشند. با این حال شاگردان لئونید اسلوتسکی در 3 بازی گذشته خود در مقابل پرتغالی ها موفق شده اند تا 2 بار به برتری برسند. به همین دلیل قطعا پرتغالی ها ها به این بازی به چشم یک بازی آسان نگاه نمی کنند . همچنین نباید فراموش کرد که پرتغالی ها در 3 دیدار پایانی خود در مقابل تیم هایی چون بلژیک ، سوئد و مکزیک موفق به کسب پیروزی نشده اند و ظاهرا با یک مشکل اساسی در مقابل تیم های خوب رو به رو هستند .

آزتک ها به دنبال ششمین برد/ نبرد بقاء شاگردان فرناندو سانتوس در مسکو

این بازی امشب از ساعت 19:30به وقت تهران در ورزشگاه اوتکریته مسکو برگزار می شود .

مکزیک - نیوزلند / آزتک ها به دنبال تثبیت جایگاه / نیوزلند به دنبال شکست تابو

تیم های فوتبال مکزیک و نیوزلند امشب در دومین دیدار خود در دهمین دوره رقابت های جام کنفدراسیون ها از ساعت 22:30 به وقت تهران رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. مکزیکی ها در نخستین دیدار خود در مقابل پرتغال قرار گرفتند و توانستند با انجام یک بازی زیبا از قهرمان اروپا یک امتیاز با ارزش بگیرند و نشان دهند که از آمادگی خوبی برای این جام برخوردارند.

آزتک ها که به عنوان قهرمان جام ملت های آمریکای شمالی راهی این رقابت ها شده اند برای آن که بتوانند به جمع 4 تیم مرحله نیمه نهایی برسند باید در این دیدار به برتری برسند تا یکی از کاندیدای صعود باشند .

مکزیکی ها پیش از این 5 بار در مقابل نیوزلند قرار گرفته اند که حاصل آن 5 پیروزی برای آن ها بوده است . آن ها موفق شده اند در 5 بازی گذشته شان در مقابل نیوزلند 16 گل بزنند و تنها 4 گل دریافت کنند.

آزتک ها به دنبال ششمین برد/ نبرد بقاء شاگردان فرناندو سانتوس در مسکو

نیوزلندی ها که چهارمین حضورشان را در جام کنفدراسیون ها تجربه می کنند فقط دو گل در تمام دیدار های خود به ثمر رانده اند. با این حال امیدوارند که بتوانند امشب هم از مکزیک امتیاز بگیرند و تعداد گل هایشان در این رقابت ها را افزایش دهند.

نماینده اقیانوسیه که در بازی نخست خود در مقابل روسیه میزبان شکست خورده است در صورت آن که نتواند امشب از مکزیک امتیاز بگیرد نخستین حذف شده این دور از رقابت ها لقب می گیرد. نیوزلندی ها در چند بازی گذشته خود تنها 2 برد در مقابل فیجی به دست آورده اند و در مقابل تیم هایی چون روسیه ، بلاروس و ایرلند شمالی شکست را تجربه کرده اند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار