استاندار ایلام گفت:وضعیت مسکن مهرهای دهلران باید طی 15 روز تکلیف آن ها روشن شود.

تعیین تکلیف مسکن مهر های دهلرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام  در نشست تعیین تکلیف مسکن مهر استان ایلام وبا توجه به وضعیت نابه‌سامان 824واحد مسکن مهر فاقد متقاضی شهرستان دهلران با تعیین ضرب الاجل 15 روزه گفت: منازل ساخته شده شهرستان دهلران به به علت مروز زمان در حال تخریب هستند.

استاندار ایلام با اشاره به وضعیت این منازل ساخته شده و بدون متقاضی افزود: ظرف مهلت تعینی با هماهنگی دستگاه های مرتبط امکان فراهم شدن متاقضی باید برای این منازل فراهم گردد.

وی ادامه داد: درصورت نبود متقاضی نیز با رعایت قوانین جاری، نسبت به واگذاری منازل به کمیته امداد امام(ره) جهت استفاده افراد تحت پوشش فاقد مسکن اقدام شود.

استاندار ایلام یادآورشد: علاوه بر محاسن و معایب مسکن مهر و با توجه به هزینه انجام شده رها کردن اینگونه منازل و انتظار تخریب آنان به علت گذر زمان و شرایط جوی به مصلحت نبوده و اداره کل راه مسکن و شهرسازی استان باید ظرف 15 روز این موضوع را تعیین تکلیف کرده و گزارش کامل را ارائه کند.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: افزایش تسهیلات بانکی و ایجاد مشوق های دیگر باید برای فروش منازل مسکن مهر دهلران در نظر گرفته شود تا متقاضیان امکان خرید این منازل را داشته باشند.

انتهای پیام/ د

فرصت 15 روزه برای مشخص شدن وضع مسکن مهرهای دهلران

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.