اداره کل اوقاف وامورخیریه وکمیته امداد امام خمینی ره استان تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن علیزاده ، مدیر کل کمیته امداد استان یزد و حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان به منظور اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و حمایتی برای رفع نیازهای اقشار محروم جامعه تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

کمیته امداد و اداره کل اوقاف و امور خیریه در این تفاهمنامه متعهد شدند با راه اندازی ستاد مشترک وقف نسبت به تجمیع پرونده های مددجویی، انجام تبلیغات مشترک در سطح بقاع متبرکه با موضوعات مختلفی از جمله زکات، عقیقه و جهیزیه، تکمیل مساجد نیمه ساز در سطح استان از طریق شورای زکات و اجرای طرح های مشترک خیریه با عناوین دستهای مهربانی، مهر تحصیلی، مهر تندرستی، پیوند آسمانی اقدام کنند.

بر اساس این تفاهمنامه کمیته امداد متعهد شد در خصوص تکمیل سهمیه مصوب طرح تربیت حافظان قرآن کریم، آموزش مربیان کلاس های طرح حفظ قرآن کمیته امداد با تخفیف ویژه توسط اداره اوقاف و امور خیریه اقدام کند.

استفاده از فضاها وظرفیت های فرهنگی و آموزشی موجود در بقاع متبرکه و بهره گیری از ظرفیت های حوزه علمیه خواهران در اجرای برنامه های مشترک و همکاری در اجرای نیات مذهبی و خیریه از دیگر مفاد این تفاهمنامه است.

راه اندازی ستاد مشترک وقف استان و تشکیل کارگروه فرهنگی قرآنی برای نیازمندان و مددجویان تحت حمایت از جمله اهداف منعقد شده دراین تفاهمنامه است.

 

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار