معاون عمرانی استانداری خوزستان نسبت به قطع برق به دلیل وزش باد شدید در اهواز هشدار داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرامند هاشمی‌زاده، معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به وزش تندباد در اهواز از روز گذشته تاکنون بیان کرد:‌ به دلیل فرسوده بودن شبکه‌‌های برق اهواز احتمال می‌رود که در صورت وزش باد شدید شاهد بروز مشکل در شبکه‌ها و قطعی برق در سطح شهر باشیم.

 

وی افزود:‌ پدیده گرد و خاک و وزش تندباد جزو طبیعت جغرافیایی استان خوزستان شده است که با ایجاد امکانات و اتخاذ روش‌های گوناگون ازجمله کاهش ساعت اداری، ایجاد تاسیسات مناسب در حوزه آب و فاضلاب و افزایش ظرفیت حجم آبرسانی به شهرها و روستا، تلاش می‌شود میزان مشکلات احتمالی هنگام وقوع این پدیده‌ها کاهش یابد.

 

هاشمی زاده با بیان این‌که برای پیشگیری از وقوع بحران و مشکل و قطعی برق نواقص موجود در شبکه‌های توزیع برق و فضای شهری رفع شود، اظهار داشت: هرچند در پی وزش باد شدید روز گذشته در اهواز مشکل و صدماتی ایجاد نشد ولی این امکان وجود دارد که وقوع باد شدید موجب قطع درختان و قطع شبکه‌های توزیع برق و قطعی برق در سطح شهر اهواز شود.

 

معاون عمرانی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: ‌در این زمینه شرکت برق منطقه‌ای در حال بازسازی شبکه‌های برق، کم کردن فاصله بین پایه‌ها و هرس کردن درختان است.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.