دو تيم فوتبال سپاهان و ذوب آهن به دنبال جذب بازيكنان آبى پوش پايتخت هستند.

اصفهانى ها، شكارچى ستاره هاى منصوريانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مديران باشگاه استقلال طبق خواسته منصوريان تا به اينجاى نقل و انتقالات توانستند جذب کنند و تمديد برخى بازيكنان را انجام دهند.

اما در اين ميان هستند بازيكنانى كه قراردادشان را تمديد نكردند و يا اينكه با استقلال قرارداد دارند و مورد توجه تيم هاى ديگر هستند.

بهنام برزاى از جمله بازيكنانى است كه قراردادش با آبى ها به پايان رسيده و هنوز قرارداد خود را با اين تيم تمديد نكرده و احتمال حضورش در ليست خروج زياد خواهد بود .اين بازيكن با توجه به شرايطى كه دارد اين روزها مورد توجه ذوب آهن و قلعه نويى قرار گرفته و بايد ديد شرايط تمديد قرارداد او با آبى پوشان به چه صورت خواهد بود.

همچنين فرشيد باقرى كه با استقلال يك سال ديگر قرارداد دارد مورد توجه سپاهان قرار گرفته در صورتى منصوريان روى اين بازيكن نظر مثبت دارد و احتمال رفتن اين بازيكن به تيم أصفهانى كم خواهد بود.

از طرفى وضعيت جپاروف هنوز با استقلال مشخص نيست. اين بازيكن يك سال ديگر با استقلال قرارداد دارد و سپاهانى ها به شدت دنبال جذب اين بازيكن هستند حتى شنيده مى شود آبى ها در صورتى جپاروف را به سپاهان مى دهند كه دو آن صورت سعيد آقايى را در اختيار آبى ها بگذارند.

هراير مگويان نيز جزو بازيكنانى است كه يك سال ديگر قرارداد دارد و احتمال قرار گرفتن وى در ليست خروج زياد خواهد بود و ذوب آهن نيز خواهان اين بازيكن است.

با اين تفاسير مى توان گفت در حال حاضر تيم هاى ذوب آهن و سپاهان خواستار شاگردان منصوريان در تيم هايشان هستند اما اين طور كه از شرايط پيداست سرمربى آبى ها از حضور اين بازيكنان در اين دو تيم ممانعت كند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار