لرستان؛

دعوت نماینده، ولی فقیه و استاندار برای حضور در راهپیمایی قدس

نماینده، ولی فقیه و استاندار مردم لرستان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نماینده، ولی فقیه در لرستان و استاندار در پیام مشترکی مردم استان را به حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در بخشی از این پیام مشترک آمده است، روز قدس، روز تبلور عقیده و روز فریاد است، روز شعور و شعار است، روز پیکار و جهاد است، روز مقاومت و ایثار است، روز همدردی و ر‌هایی وروز اقتدار و انسجام امت اسلام است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی و بازوند در این پیام تصریح کرده اند، بی تردید تدبیر، دوراندیشی و آینده نگری حکیمانه امام راحل (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس حمایت از ملت مظلوم فلسطین را استواری ابدی و جهانی بخشید تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره آزادیخواهان و مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است.

به فضل حق تعالی مردم بصیر و همیشه در صحنه‌ی ایران اسلامی بار دیگر با حضور تاریخی و تعیین کننده‌ی خود تمام نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب و گروه‌های معاند و تکفیری به سرکردگی استکبار جهانی را نقش بر آب نموده و مایه‌ی دلگرمی تمام مظلومان جهان بویژه مردم فلسطین خواهند بود.

در پیام نماینده، ولی فقیه و استاندار از تمامی مردم ولایت مدار، مومن و روزه دار لرستان دعوت شده که همچون گذشته با لبیک به ندای رهبر عظیم الشان مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در این عرصه آزادگی و همدردی حضور به هم رسانند.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.