فرماندار شهرستان خلخال از آمادگی مردم خلخال برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس خلخال افزود: این راهپیمایی جمعه دوم تیرماه از ساعت 12 از محل میدان معلم این شهر آغاز و پس از طی مسیر خیابان امام خمینی (ره) و بلوار 17 شهریور با تجمع راهپیمایان در مصلای نماز شهر خلخال پایان می‌ یابد.

وی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه گفت: هر روز جایگاه جهانی روز قدس در ابعاد جهانی بهتر از پیش می‌شود و در هیچ شرایطی نباید اجازه دهیم مواضع مردم فلسطین در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی تضعیف و یا به ورطه‌ فراموشی سپرده شود.

بابایی با اشاره به وضعیت فعلی کشورهای مسلمان و تلاش استکبار در تسلط استعماری خود بر مردم مسلمان فلسطین و خاورمیانه و نیز حساسیت فعلی بیداری اسلامی در منطقه بر لزوم برگزاری هرچه بهتر و باشکوه ‌تر راهپیمایی روز قدس امسال تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری همزمان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح مراکز بخش های تابعه خلخال افزود: انتظار می‌رود اهالی این مناطق با حضور گسترده خود در این راهپیمایی یک بار دیگر با آرمان ‌های امام راحل تجدید پیمان کرده و حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

 

انتهای پیام/ح

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.