رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به هزینه های پایین تشکیل استارتاپ ها به عنوان هسته‌هایِ اشتغال آفرین جامعه گفت: در برخی کشورها استارتاپ‌های 100 دلاری داریم و این بدین معنی است که با هزینه بسیار اندک می‌توان کسب و کار راه انداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛معصومه خان احمدی  رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان اینکه مراکز شتاب دهنده در جهت حمایت بیشترو بهتر از استارتاپ‌ها (تیم‌های متشکل از افراد خلاق و ایده‌پرداز) به وجود آمده‌اند، گفت: استارتاپ‌ها یا همان هسته‌های نوپا و گروه‌های ایده‌پرداز نمونه‌های موفق تشکیل کسب و کار در دنیای امروز هستند.

وی گفت: نهادهای مختلفی برای حمایت از رشد استارتاپ‌ها در کشور فعالیت می‌کنند از جمله: پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و به تازگی نیز نهادی دیگری به نام شتاب دهنده در کشور فعال شده که تاثیر بسیار مثبتی در کسب و کار استارتاپ‌ها داشته است.
است.


خان احمدی  با بیان اینکه تمرکز و فعالیت اصلی شتاب‌ دهنده بر تجاری‌سازی اختراعات و نوآوری‌هاست افزود: با رونق فعالیت شتاب‌دهنده‌ها قطعا اقتصاد کشور متاثر از این پدیده خواهد شد و این اکوسیستم کارآفرینی آرام آرام کشور را به سمت اقتصاد دانش بنیان پیش خواهد برد.

 

انتهای پیام/ز

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.