همزمان با روز جهانی قدس مراسم راهپیمایی این روز بزرگ در شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، در اطلاعیه‌ای از سوی مدیران نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان فارس مردم ولایت مدار این شهرستان‌ها در آخرین روز از جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی حضرت امام خمینی (ره) بعنوان روز قدس نامگذاری شده است در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت می‌کنند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آباده بیان کرد: از ساعت ۱۱ صبح روز دوم تیرماه مردم این شهرستان از مسجدجامع آباده به سمت مصلی نماز جمعه این شهرستان در این راهپیمایی بزرگ در جهت حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین، یمن و سوریه شرکت می‌کنند.

همچنین در شهرستان داراب این مراسم از ساعت ۱۱:۳۰ صبح از محل میدان انقلاب تا مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

این در حالی است که در دو شهرستان فیروزآباد و کازرون این مراسم پرشور با حضور مردم مؤمن و روزه دار برگزار می‌شود که مردم ولایت مدار شهرستان فیروزآباد از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از محل فلکه امام (ره) به سمت مصلی نماز جمعه حرکت می‌کنند.

همچنین در شهرستان کازرون این مراسم از محل میدان شهداء به سمت مصلی نماز جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح برگزار می‌شود و مردم در حمایت از مظلومین و مبارزه با استکبار شعار سر می‌دهند.

گفتنی است در این روز بزرگ در شهرستان خنج مردم از ساعت ۱۴ بعدازظهر از محل مقبره شیخ حاج محمد ابونجم به سمت تالار شهر در حمایت از مظلومین راهپیمایی می‌کنند.

همچنین در سایر شهرستان‌ها نیز این مراسم از ساعت ۱۰ صبح از محل مساجد شاخص به سمت مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.