دوندگان شیرازی برای شرکت در مسابقات بین المللی قزاقستان که از دوم تیرماه ۹۶ به مدت سه روز برگزار می‌شود، راهی این کشور شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیروس زارع مهذبیه رئیس هیات دو و میدانی فارس گفت: احمد فرود در ماده پنج هزار متر و مسلم نیا دوست در ماده ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

زارع مهذبیه افزود: رقابت‌های بین المللی قزاقستان فرصت بسیار خوبی است تا این ۲ ورزشکار فارس بتوانند حد نصاب شرکت در بازی‌های آسیایی را کسب کنند.

وی ادامه داد: درصورتی که فرود و نیادوست بتوانند سهمیه آسیایی را کسب کنند پس از بازگشت به اردوی تیم ملی در ورزشگاه حافظیه اضافه خواهند شد.

اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی با هدف آماده سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی از بیست و چهارم خردادماه ۹۶ در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شده و تا دوازدهم تیرماه جاری ادامه دارد.

علی ثمری (تهران)، رضا مقدم (گلستان)، کیوان قنبرزاده (مازندران)، علی خدیور (کیش)، سحر ضیایی (کهگیلویه و بویراحمد)، امیر مرادی (اصفهان) محمود و محمد صمیمی (چهارمحال و بختیاری) و حسین کیهانی از کرمانشاه ۹ ورزشکاری هستند که در این اردو حضور دارند.

نفرات برتر این اردو به بیست و دومین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی آسیا که از 15 تا 18 تیرماه در شهر اودیشای هندوستان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۱ تير ۱۳۹۶
شیرازیی ها ترکوندن