حضور مردم انقلابی در راهپیمایی روز قدس، نماد آزادی خواهی و اتحاد و همبستگی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ارسلان خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، از مردم فهیم و همیشه در صحنه استان به ویژه اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برای حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

در این پیام آمده است:

حضور مردم انقلابی برای دفاع از مظلومیت فلسطین اشغالی در روز قدس نماد آزادی خواهی و اتحاد و همبستگی ملتی است که همواره جنایات مدعیان حقوق بشر و دموکراسی را به گوش جهانیان رسانده اند.

کشور ایران همواره پرچمدار جنبش‌های اسلامی و الهام بخش بیداری و حضور در صحنه مسلمانان جهان بوده و هست، لذا مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری و جامعه دانشگاهیان و فرهیختگان این استان نیز همچون سال‌های گذشته با حضور مثال زدنیشان در جمعه آخر ماه مبارک رمضان، خشم و انزجار خود از سلطه گران و مستکبران را به گوش جهانیان خواهند رساند.

حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بدون شک نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرده و نشانگر حمایت معنوی از همه آزادی خواهان در سراسر جهان برای پایان دادن به حکومت غاصبان و ظالمان می‌باشد.

اینجانب به نوبه خود از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد دعوت می‌نمایم با حضور در راهپیمایی این روز بزرگ ضمن دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، شهدا و امام (ره) و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب حمایتشان از مسلمانان بی دفاع فلسطین را به جهانیان اعلام نمایند.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۱ صبح امروز جمعه ۲ تیرماه ۹۶ برابر با ۲۸ رمضان المبارک ۱۴۳۸ هجری قمری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار