مردم روزه دار شهر مهاباد در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ، فریاد حمایت از مسلمانان را تا دقایقی دیگر سر می دهند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مردم روزه دار و متعهد همیشگی به آرمان های انقلاب اسلامی این منطقه از جمله مهاباد از سلعاتی قبل از شروع راهپیمایی به محل های تجمع تعیین شده آمده اند و منتظر شروع مراسم اند تا فریاد ها و شعار های خود را علیه صهیونیسم غاصب و گروه های تکفیری در فضای میهن اسلامی طنین انداز کنند.

 

مردم  روزه دار مهاباد تا دقایقی  دیگر  از میدان شهدا ی این شهرستان راهپیمایی راشروع و در میدان جمهوری اسلامی  تجمع خواهند کرد .

اقشار مختلف مردم مهاباد ، اعم از زن و مرد و پیر و جوان ، تشکل ها و گروه های مختلف ، روحانیون ، دانشگاهیان و دانش آموزان ، اصناف و بازاریان ، مسئولان و کارمندان ادارات ، امروز با زبان روزه  و همگام با مردم دیگر مناطق کشور و مسلمانان سراسر جهان ، وسیع تر و باشکوهتر از سالهای قبل در راهپیمایی روز قدس ، شرکت  می کنند  و بار دیگرحمایت قاطع خود را از آرمانهای ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنند .

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در خلیفان نیز ساعت یازده از دبیرستان شبانه روزی محمود آذرم آغازمی شود و راهپیمایان با پیمودن مسیر راهپیمایی  تا فلکه شهید دل گدازدر محوطه بخشداری خلیفان تجمع می کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.