مردم دارالمومونین همدان با حضور شورانگیز و یکپارچه خود در راهپیمایی روز قدس به ندای رهبری لبیک گفتند.

لبیک مردم همدان به ندای رهبری با حضور خود در راهپیمایی روز قدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آخرین جمعه ماه رمضان باز هم از راه رسید و خیابانهای سراسر کشور پر شده از حضور مردمی که هر سال در این روز برای دادخواهی از مردم مظلوم فلسطین به خیابانها می آیند.

گفتن این موضوع خالی از لطف نیست که با گذشت 38 سال از آرمان فلسطین در نظام جمهوری اسلامی ایران و راهپیمایی روز قدس مردم ایران هنوز هم این روز را گرامی می دارند و بر تدبیر و حقانیت این موضوع اهمیت ویژه می دهند.

در این میان مردم روزه دار و ولایت مدار شهر دارالمومنین همدان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که مصادف با روز جهانی قدس است بار دیگر صحنه تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب را به تصویر کشیدند.

همدانی های همیشه در صحنه از دقایقی پیش با حضور در مسیرهای تعیین شده راهپیمایی،با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر کفار حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و منش ضد استکباری خود را به نمایش گذاشتند.

این گزارش حاکی از آن است که رفته رفته بر خیل جمعیت راهپیمایان روز قدس افزوده می شود و مردم همدان ائم از زن و مرد،پیر و جوان آمده اند تا با وجود یکپارچه خود انزجار و نفرت خود از رژیم غاصب صهیونیست را اعلام کنند و همدلی و همزبانی خود را نیز به جهانیان ثابت کنند،آمده اند تا با ابراز تنفر از کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین به دست رژیم صهیونیست برخورد صریح و قاطع خود را نشان دهند و بگویند پیگیر حقوق مردم فلسطین از جامعه بین المللی هستیم.

انتهای پیام/ ج

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.