کاربران شبکه توییتر واکنش های متعددی از اشغال سرزمین قدس و آزادی فلسطین در صفحات شخصی شان نشان دادند.

آزادی فلسطین از نگاه کاربران توییتربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر ساله جمعه پایانی ماه مبارک رمضان مردم ولایت مدار ایران اسلامی و مردم مسلمان دیگر کشورهای اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی گسترده ای به راه می اندازند، چند سالی است که مردم آزادی‌خواه دیگر کشورهای جهان نیز برای دفاع از حقوق مردم ستمدیده فلسطین اشغالی همسو با دیگر کشورهای اسلامی اعتراضات خیابانی به راه می اندازند.

یکی از معروف ترین سخنان امام خمینی (ره) در خصوص روز جهانی قدس این جمله است " روز قدس روز اسلام است"، ایشان در خصوص این روز فرموده اند: " روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود. روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه اعمال خبیث شما، واقع نخواهد شد. روز قدس، روز حیات اسلام است".

رهبر معظم انقلاب نیز چند روز پیش در دیدار اساتید دانشگاه ها با ایشان در خصوص روز قدس فرمودند: " امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار و نظام سلطه است. این روز گرامی، صرفاً اعلام حمایت از یک ملت مظلوم نیست، بلکه نماد مبارزه با استکبار و سلطه گران جهانی است. بزرگداشت روز قدس صرفاً به معنای دفاع از یک ملت مظلوم که از میهن و خانه خود رانده ‌شده نیست، بلکه امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقتی بسیار گسترده‌تر از مسئله فلسطین است".

راهپیمایی حمایت از فلسطینیان در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان یادگاری از معمار کبیر انقلاب است که هرساله حضور مردم در این حمایت گسترده بازتاب های فراوانی در شبکه های مختلف جهان دارد، با افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی این اعلام حمایت و حضور، در این شبکه ها رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است.

در ادامه واکنش های معنادار کاربران شبکه های اجتماعی را در حمایت از مردم بی دفاع قدس و اعلام انزجار از اسرائیل ببینید.

 

روز جهانی قدس

کشتار کودکان بی گناه فلسطینی

 

روز جهانی قدس

مقاومت فلسطین

 

روز جهانی قدس

دفاع جانانه

 

روز جهانی قدس

ضد صهیونیسم

 

روز جهانی قدس

پیش به سوی قدس

 

روز جهانی قدس

حمایت از مردم مظلوم فلسطین

 

روز جهانی قدس

مسیر قدس از حلب می گذرد

 

روز جهانی قدس

ترس ظالم از مظلوم

 

روز جهانی قدس

راه قدس

 

روز جهانی قدس

یادآوری شهادت پسران شیخ زکزاکی در روز قدس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.