فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: رسانه‌ها اخلاق انقلابی داشته باشند و در راستای روشنگری به‌عنوان دیده‌بان عمل کنند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار مرتضی کشکولی دیشب در همایش ضیافت اندیشه ۳ در خرم آباد با اشاره به اینکه رسانه، فرامرزی و فراجناحی است گفت: روش رسانه باید انقلابی باشد، چرا که اخلاق رسانه‌ای دعوا‌ها را نمی‌پذیرد که حق را ناحق و یا فریبکاری کند.

وی به ویژگی‌های حکومت انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام راحل عظیم الشان، شکل جدیدی از اشکال مختلف حکومت‌داری را در جهان بیان کردند و اقدامی بی‌نظیر انجام دادند به طوری‌که ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال دیگر نیز می‌توان این موضوع مورد مطالعه و پژوهش قرار بگیرد.

سردار کشکولی گفت: امام خمینی (ره) شکلی از حکومت به اسم ولایت فقیه را ایجاد کردند که بالاترین شکل حکومت‌ها است و بیان کردند میزان رأی ملت است و در میان قوای سه گانه، مجلس شورای اسلامی در رأس امور است.

فرمانده سپاه لرستان با تاکید بر اینکه همه باید بدانیم بر سر چه سفره‌ای نشسته ایم و در چه فضایی نفس می‌کشیم، گفت: انسان نیاز به آگاهی دارد و باید بداند اطراف او چه خبر است و باید آموزش‌های لازم را فراگیرد.

سردار کشکولی با اشاره به سند ۲۰۳۰ و مواضع رهبر معظم انقلاب در این خصوص، مساله استقلال را بسیار مهم دانست و افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، سند ۲۰۳۰ اگرچه مشکلی هم نداشته باشد، ولی همین‌که بیرون از کشور برای ما تصمیم‌گیری شود استقلال ما را خدشه‌دار می‌کند.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار