در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس مردم اندیمشک با ملت بزرگ ایران در سراسر کشور هم قدم شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، راهپیمایی روز قدس در اندیمشک از میدان امام خمینی (ره) این شهر تا میدان راه آهن و سپس مصلای جمعه برگزار گردید.

 

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعار نابودی اسراییل، مرگ بر استکبار، مرگ بر امریکا، مرگ بر داعش، خواسته هر مسلمان نابودی اسراییل با ملت مظلوم فلسطین تجدید بیعت کردند.

 

حجت الاسلام نعمت اله خدامی، امام جمعه اندیمشک در این آئین در سخنانی از روز جهانی قدس به عنوان نماد وحدت مسلمانان جهان علیه رژیم غاصب اسراییل نام برد و اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این مراسم نشان دهنده اتحاد مسلمین در انزجار از استکبار است.

 

وی بیان کرد: این وحدت مسلمین هر روز محکم تر شده و فریادهای مسلمین جهان تا نابودی کامل ‏اسراییل و استکبار ادامه خواهد داشت.

 

در پایان این راهپیمایی شرکت کنندگان با تائید مفاد قطعنامه راهپیمایی اعلام داشتند : آزادی بیت‌المقدس و رهایی ملت بی‌دفاع فلسطین از سلطه اشغالگران صهیونیست را آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت‌ساز حضرت امام راحل و مقام عظمای ولایت و رهبری برای جهان اسلام دانسته و تمامی ظرفیت‌ خود را در حمایت از انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی به کار می گیریم.

 

امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.