نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ،ظلم ستیزی را مهمترین وظیفهه مسلمانان دانست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شعر زنجان با اشاره به حضور پرشور مردم زنجان در راهپیمایی روز جهانی قدس ،گفت : مردم یک بار دیگر با حضور خود به آرمان های انقلاب اسلامی لبیک گفتند وروحیه استکبار ستیزی مسلمانان تا سرکوب قدرت پوشالی استکبار جهانی بویژه مثلث شوم عبری / عربی وغربی ادامه خواهد داشت.
خطیب جمعه زنجان حمایت از مظلومان را حداقل وظیفه مسلمانان خواند و افزود : حداقل وظیفه مسلمانان حمایت از مظلوم و ابراز نفرت از ظالم و ستمگران است و مسلمان اگر در گوشه ای از جهان صدای مظلومی بلند شود باید بپا خیزد و با وحدت از مظلوم دفاع کند و در برابر ظالم ایستادگی کند.
وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت : پیام این حضور برای ملت های مظلوم این بود که ایران حامی همه کشورهای مظلوم جهان است و پیام دیگر برای سایر کشورهای اسلامی این است که ملت ایران همواره در مقابل ظالم قاطعانه ایستاده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود : در مقابل حماقتی که وزیر خارجه و وزیر جنگ عربستان کرد و گفت جنگ را به داخل ایران خواهیم برد هم اگر دست از پا خطا کنند پاسخ ما همین خواهد بود چرا که موشک های ما فقط برای قلب داعش ساخته نشده است و می تواند هر کشور دشمنی را هدف بگیرد.
خاتمی بیان کرد : پیام حرکت قاطعانه سپاه این بود که اگر دشمن دست از پا خطا کند پاسخ دندان شکن ایران را خواهد دید.
وی با بیان اینکه طبق تقویم روز دوشنبه روز عید سعید فطر گفت : همزمان با برگزاری نماز عید فطر در مصلای شهر ، نماز عید فطر در مساجدی که امکان برگزاری وجود دارد می توانند نماز عید سعید فطر اقامه کنند.
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.