سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خشونت طلب نیستیم اما در منطقه پرتهدید نمی‌توان دست خالی بود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز  به عنوان سخنران روز جهانی قدس در کرمانشاه با قدردانی از حضور پرشور مردم کرمانشاه در این مراسم گفت: یاد و خاطره امام (ره) را بویژه در این روز که یادگار با ارزش ایشان است باید قدربدانیم ، چرا که عزت و اقتدار امروز نظام و کشور مدیون این بزرگوار است.

  سید حسین نقوی حسینی به پیشرفت های ایران در سال های پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد  و افزود: نمونه بارز این پیشرفت ها صنعت هسته ای بود که هر بار بازرسان آژانس انرژی اتمی از آن بازدید می کردند اظهار شگفتی می کردند که ایران چگونه به تنهایی به این دستاورد رسیده است.

وی افزود: این دستاوردها و این پیشرفت ها محقق نشده جز با رهبری مقتدرانه امام (ره) و پس از ایشان رهبری فرزانه مقام معظم رهبری که کشور را در شرایط دشوار 28 سال مقتدرانه رهبری می کنند و همه باید گوش به فرمان ایشان باشیم.

نقوی حسینی با بیان اینکه یهود از صهیونیست جدا است، گفت: دین یهود دین قابل احترامی است و جهان با یهودیان مشکلی ندارد و این صهیونیست ها هستند که هدف و منظور ما بوده و باید ریشه شان از سرزمین قدس کنده شود.

وی افزود: ما جنگ طلب و خشونت طلب نیستیم، اما در دنیایی که هر لحظه تهدید وجود دارد نمی توان دست خالی نشست و سامانه موشکی ایران برای دفاع و حفظ امنیت منطقه است.

نقوی حسینی تصریح کرد: ایران برای هیچ کشوری تهدید نیست و قدرت نظامی ایران در اختیار امنیت منطقه است.

 

انتهای پیام/پ

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.