یک خانواده سروآبادی بعد از خوردن شیرینی دچار مسمومیت و بیهوشی شده و بعد از به هوش آمدن متوجه سرقت طلا و پول نقد خود شدند.

ایوب غلامی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد در رابطه با این حادثه در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ گفت: ساعت 10 صبح روز پنجشنبه با تماس نیروی انتظامی با فوریت های پزشکی بیمارستان شهید چمران یک خانواده پنج نفره محله شیخان سروآباد به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: این خانواده به دلیل مسمومیت، ضعف و بی حالی در اورژانس بیمارستان پذیرش و بستری شده و اقدامات درمانی بر روی آنها انجام شد.

غلامی بیان کرد: اکیپ بهداشت محیط و بیماری های بیمارستان شهید چمران به محل سکونت این خانواده مراجعه و از مواد غذایی که باعث مسمومیت آنها شده نمونه برداری کرده و برای انجام آزمایشات لازم به معاونت غذا و دارو استان کردستان ارسال کردند.

طبق اعلام سرپرست این خانواده، شامگاه چهارشنبه مردی غریبه با این ادعا که قبلا در این منزل سکونت داشته و از آشنایان قدیمی آنها است، مهمان این خانواده می شود.

این مرد غریبه به همراه خود یک بسته شیرینی آورده بود و بعد از افطار همه اعضای خانواده که از شیرینی خورده بودند بیهوش می شوند و صبح فردا که با حالت ضعف و سرگیجه از خواب بیدار می شوند، متوجه سرقت طلا و پول نقد خود می شوند و به نیروی انتظامی اطلاع می دهند.

 انتهای پیام/ م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.