سمنان؛

استقرار پایگاه های جمع آوری فطریه در استان سمنان

بیش از 247 پایگاه جمع آوری فطریه در استان سمنان مستقر می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان درباره روند جمع آوری فطریه در استان گفت: ۲۴۷ پایگاه جمع آوری فطریه در هشت شهرستان، ۲۱نقطه شهری و ده ها روستای استان مستقر می شود.

 

وی با یان اینکه طی ماه رمضان ۶۶ هزار پاکت پول بین روزه‌داران استان توزیع شده تا فطریه و کفاره خود را با قرار دادن داخل این پاکت‌ها، اهدا کنند، افزود: قریب به ۲۵۰ پایگاه در سطح استان با اطلاع رسانی شهرستانی آماده دریافت این پاکت ها در کنار فطریه های مردمی هستند.

 

رضوی با بیان اینکه کمیته امداد متولی جمع آوری زکات فطره در استان سمنان است، تصریح کرد: ۴۱۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان زکات فطره و ۲۱۴میلیون و ۵۱۰هزار تومان کفاره، سال گذشته در این استان جمع آوری شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، با اشاره به اینکه چادرهای کمیته امداد نیز در مکان های برگزاری نماز عید فطر شهری و روستایی آماده دریافت فطریه مردمی هستند، افزود: همچنین تمامی زکات فطره جمع آوری شده در عید فطر برای نیازمندان استان هزینه خواهد شد.

 

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رسیدگی فوری به نیازمندان اظهار داشت: به گونه ای برنامه ریزی شده تا زکات فطریه تا پیش از ظهر روز عید فطر به دست نیازمندان برسد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به روش های نوین پرداخت نیکوکاری در استان، افزود: مردم می توانند فطریه عام خویش را با شماره گیری سامانه آنی پرداخت نیکوکاری از طریق #۱*۵*۵*۰۲۳*۸۸۷۷* و فطریه سادات را از طریق #۲*۵*۵*۰۲۳*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

 

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.