میثم مجیدی گفت: به دلیل مالیاتی که برای من بریده شده زندگی ام به خطر افتاده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان میثم مجیدی بازیکن سابق تیم استقلال در گفت و گو با رادیو تهران درباره وضعیت خود گفت: چند روز پیش از اداره دارایی با من تماس گرفتند. بعد از حضور در این اداره به من گفته شد که باید مالیات پرداخت کنم. این مالیات برای قراردادی بریده شده بود که با استقلال داشتم و هنوز به من پرداخت نشده است. متاسفانه اموالم توبیخ شده است و اگر هر چه زودتر مالیات را پرداخت نکنم حساب هایم نیز مسدود می شود و ممنوع الخروج می شوم.

وی ادامه داد: بعد از آن به باشگاه استقلال رفتم تا با افتخاری دیدار کنم اما او با منصوریان جلسه داشت. منشی افتخاری به من گفت در آینده با شما تماس خواهیم گرفت اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. اگر با من تماس گرفته نشود باز هم به باشگاه خواهم رفت و با افتخاری صحبت می کنم. 

مجیدی افزود: این موضوع را رسانه ای کردم چون زندگی ام در خطر است. از صمیم قلبم هواداران و باشگاه استقلال را دوست دارم و قصد ایجاد حاشیه ندارم. ترجیح دادم استقلال در آرامش نقل و انتقالات خود را انجام دهد اما شرایط به گونه ای است که اموالم مصادره شده و نمی خواهم شرمنده خانواده ام باشم. فرض کنید وسط خیابان ماشین ما را بگیرند. این کار برای من فوتبالیست که ممکن است خیلی ها مرا بشناسند جالب نیست.

بازیکن تیم استقلال تصریح کرد: امیدوارم قوانینی ایجاد شود تا مالیات برای فوتبالیست هایی که پولی دریافت نکرده اند گرفته نشود. از باشگاه استقلال هم می خواهم سریع تر به کار من رسیدگی کند. امیدوارم همان طور که بمب می ترکانند پول هم برای پرداخت داشته باشند.

وی بیان داشت: آخرین مبلغ قراردادم با استقلال 750 میلیون بود. در زمان فسخ 350 میلیون به باشگاه بخشیدم و قرار شد 250 میلیونی که از زمان مظلومی طلب داشتم به من پرداخت شود که این اتفاق نیفتاده است. با این وجود نه شکایت کردم و صحبتی انجام دادم در حالی که من به این پول نیاز دارم.

مجیدی درباره نیمکت نشینی اش در استقلال عنوان کرد: منصوریان اعتقادی به من نداشت و در طول فصل نیمکت نشین بودم. با این حال هیچ حاشیه ای برای تیم ایجاد نکردم. منصوریان حاضر نبود در پست دفاع چپ که به اذعان خود در آن مشکل داشتیم مرا بازی دهد. بارها از کمک های منصوریان علت  این موضوع را پرسیدم اما آنان اظهار بی اطلاعی کردند و گفتند از خود او بپرسم. برای خودم هم سوال است که چرا حتی یک بار هم بازی داده نشدم. کاش به من فرصت داده می شد تا خودم را ثابت کنم.

بازیکن سابق استقلال درباره وضعیت کنونی اش گفت: در حال حاضر با مربی شخصی و به صورت انفرادی تمرین می کنم. مدیر برنامه هایم به دنبال کارهایم است و به زودی تیم جدیدم مشخص خواهد شد. هم از تیم های تهرانی و هم از تیم های شهرستانی پیشنهاد دارم. من هنوز استقلال را دوست دارم و تمایل دارم در این تیم بمانم. در فصل آینده برای تیم استقلال آرزوی موفقیت دارم. 

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار