رئیس پلیس راه خراسان جنوبی محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در جاده های استان را اعلام کرد.

سرهنگ حسین رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:با پایان یافتن ماه مبارک رمضان بلافاصله سفرهای ایام تعطیلات عید سعید فطر و در ادامه آن مسافرت های تابستانی آغاز و شاهد تردد بیشتر در جاده های استان خواهیم بود. 

وی افزود:تمهیدات ویژه ای برای واپایش (کنترل) و نظارت بر امور ترافیکی و پیشگیری از وقوع حوادث و تصادفات رانندگی در نظر گرفته شده است تا نتایج حاصل از انجام مأموریت عید سعید فطر موجب آرامش خاطر، رضایت مندی مردم و انضباط در عبور و مرور شود.

سرهنگ حسین رضایی با اشاره به حضور چشمگیر ، فعال و مؤثر کارکنان و تیم های عملیاتی پلیس راه در معابر برون شهری جهت اجرای دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی گفت:برخورد قاطع با متخلفان از مقررات راهنمایی و رانندگی و جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی همراه با تشدید برخورد با ناهنجاری های اجتماعی از قبیل کشف حجاب توسط بانوان ، آلودگی صوتی، حمل حیوانات و سگ گردانی در حین رانندگی، دودی کردن شیشه های وسایل نقلیه و غیره در دستور کار پلیس خواهد بود و کنترل دقیق وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی و مسافری در جاده ها برای ارتقاء ایمنی و رضایت مندی مسافران انجام خواهد شد .

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود:هماهنگي با سازمان راهداري به منظور آشكار سازي نقاط حادثه خيز با نصب علائم هشدار دهنده و استقرار تيم هاي گشتي در شعاع نقاط حادثه خيز انجام شده و آمادگی لازم برای استقبال از سفرهای تابستانی در بین رده های پلیس راه استان احراز شده است .

وی اظهار کرد:تردد کليه کاميون ها ، تريلرها و کاميونت ها به استثنای حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 15:00 تا 23:00 روزهای يکشنبه و جمعه( چهارم و نهم )تیرماه در محور قاین - بيرجند و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ حسین رضایی گفت:در صورتی که عید سعید فطر روز یکشنبه چهارم تیر ماه اعلام شود کلیه محدودیت ها و ممنوعیت ها در اطلاعیه فوق یک روز جلوتر اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.