مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: تغییری در محل بازی تیم ما برابر الاهلی عربستان رخ نداده است و ورزشگاه مسقط عمان میزبان بازی رفت و برگشت است.

حسینی: الاهلی عربستان هم ورزشگاه عمان را انتخاب کرده استبه گزارش خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که کانون هواداران تیم الاهلی عربستان اعلام کرده که ورزشگاه ابوظبی میزبان تیم پرسپولیس در بازی برگشت برابر الاهلی عربستان است اما مدیر روابط بین الملل پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد. 

امیر علی حسینی ضمن تکذیب این مطلب گفت: مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب میزبان بازی تیم ما برابر الاهلی عربستان به پایان رسیده و هر دو باشگاه عمان را به عنوان میزبان بازی خود انتخاب کردند. براین اساس انتخاب ورزشگاه ابوظبی به عنوان محل بازی تیم ما برابر الاهلی عربستان صحت ندارد و دیدارهای رفت و برگشت در ورزشگاه مسقط عمان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: ما قصد داشتیم در کشورهای شزقی از تیم الاهلی عربستان میزبانی کنیم اما به علت بی کیفیت بودن زمین ورزشگاه های کشورهای شرقی از انتخاب این کشورها به عنوان میزبان انصراف دادیم.

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال بازی در ورزشگاه ابوظبی به نفع تیم ما است چرا که ما در شهر ابوظبی هوادار داریم اما در عمان  حمایتی از ما صورت نمی گیرد. به هر حال ورزشگاه مسقط عمان برای میزبانی بازی رفت و برگشت ما انتخاب شده است و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم این ورزشگاه را تایید کرده است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار