جلسه تجمیع واحدهای تولیدی ویکپارچه سازی اراضی کشاورزی در شهرستان کوهبنان برگزار گردید

برگزاری جلسه تجمیع واحدهای تولیدی در کوهبنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، جلسه تجمیع واحدهای تولیدی ویکپارچه سازی اراضی کشاورزی در محل فرمانداری شهرستان کوهبنان با حضور مدیر باغبانی استان ، فرماندار شهرستا و جمعی از کشاورزان موتورپمپ های اپوروار ،چاه شماره یک و دو برگزار گردید.

مجیدی مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان کوهبنان با بیان اینکه طرحهای الگویی تجمیع واحدهای تولیدی در برخی از شهرستانها در حال اجرا می باشد، افزود: اجرای این طرح دارای مزایای بسیاری میباشد که می توان به کاهش هزینه های تهیه نهاده شامل سم ،کود ،ادوات کشاورزی و امکان استفاده از تسهیلات مناسب اشاره نمود.

گفتنی است : با توجه به اینکه شهرستان کوهبنان قابلیت کشت پرورش گیاهان دارویی را در سطح وسیع و با کیفیت زیاد دارا می باشد طرح یکپارچه سازی اراضی و کشت یکسان گیاهان دارویی می تواند باعث رونق کشاورزی شهرستان و افزایش اشتغال ودرامد زایی در منطقه گردد. روشهای سنتی کشاورزی با توجه به خرده مالکی بودن زیاد اراضی در شهرستان کوهبنان صرفه اقتصادی ندارند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار